Онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки відновила Укрзалізниця

Укрзалізниця” відновила онлайн-продажі квитків та повернення після масштабної кібератаки, яка торкнулася ключових операційних систем компанії. Офіційне повідомлення про це було опубліковане в Телеграм-каналі “Укрзалізниці”.

Відновлення роботи сайту та застосунку тривало 89 годин безперервної роботи. Компанія зазначає, що, незважаючи на безпрецедентну атаку на інфраструктуру залізниці, вдалося запобігти витоку будь-якої інформації.

“Попри постійні атаки ворога на інфраструктуру, як онлайн, так і оффлайн, ми продовжуємо рух і стаємо ще сильнішими”, — підкреслюють в “Укрзалізниці”.

Відновлення онлайн-сервісів є важливим етапом у відновленні нормальної роботи залізниці. У компанії також зазначили, що під час кібератаки не було зупинено рух поїздів — вони продовжують курсувати за розкладом.

У роботі вокзалів та кас посилено контроль, і вони працюють у звичному режимі, що забезпечує надійність обслуговування пасажирів.

Служби кібербезпеки, серед яких фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери, продовжують працювати над відновленням усіх сервісів, зокрема тих, що безпосередньо пов’язані з обслуговуванням клієнтів.

Інформує 360ua.news

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати