«Укрзалізниця» відновлюється після кібератаки«Укрзалізниця».
Системи «Укрзалізниці» продовжують відновлювати після масованої кібератаки. Поки купити квитки на потяг можна лише на найближчі дві доби: 24 й 25 березня.
Про це повідомили в «Укрзалізниці».
«Наразі триває відновлення ключових систем із резервних копій: це займає час, адже проводиться ретельна діагностика та ідентифікація можливих вразливостей», — повідомили в компанії.
В УЗ запевняють, що ключова система продажу квитків, на якій працюють всі каси, витримала атаку й зберегла працездатність.
Продаж квитків на всі поїзди в касах здійснюється виключно на найближчі дві доби: 24 та 25 березня.
Компанія пояснює, що це дозволяє правильно керувати чергою, а також забезпечувати пріоритетне оформлення квитків для військовослужбовців та інших категорій пасажирів із невідкладною подорожжю.
У залізниці запевняють, що наразі очікування в черзі мінімізовано до 10-15 хвилин на найбільших вокзалах країни. Зранку для цього «Укрзалізниця» оголосила про посилення змін у залізничних касах вокзалів.
Як повернути квитки?
Повернення квитків на поїзди поточної доби працює за попереднім алгоритмом: за годину до відправлення вашого рейсу треба надіслати на електронну пошту [email protected] скан-копію або чітке фото квитка й контактний номер телефону. В «Укрзалізниці» оброблять заявку на повернення протягом трьох діб із моменту відновлення роботи систем.
Що відомо про збій в «Укрзалізниці»?
23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій, через який не працюють онлайн-сервіси: продаж квитків через застосунок та сайт; онлайн-сервіси замовлення послуг; довідкові послуги.
Наступного дня компанія-перевізник повідомила, що збій спричинила масштабна таргетована кібератака, якою намагалися викликати затримки руху поїздів. Онлайн-продаж квитків досі лишається недоступним, тож протягом 24 березня «Укрзалізниця» продовжить роботу в офлайн-режимі.
Для відновлення після збою фахівці «Укрзалізниці» співпрацюють із кібердепартаментом Служби безпеки України.
Інформує hromadske.ua